Dutch GRRT - België & Nederland

Discussion in 'Leagues & Communities' started by G.Deurwaerder, Oct 27, 2015.

  1. NL-Jos

    NL-Jos Well-Known Member

    Joined:
    Jun 5, 2015
    Ratings:
    +182 / 0 / -0
    Uitslag en stand(en) na de laatste wedstrijd
     

    Attached Files:

    • Like Like x 2
  2. Rally-RacingIvysaur

    Rally-RacingIvysaur Member

    Joined:
    Mar 28, 2016
    Ratings:
    +16 / 0 / -0
    @NL-Jos Die gebruikt ik tijdens het inhalen. Druk ik op een knopje, wordt dat p2p rood en dan staat die aan toch? en vervolgens grijs ivm het laden/wachttijd en dan is die weer groen. En anders heb ik het gewoon helemaal verkeerd begrepen. Dan is dat rode wachttijd en het grijze P2P aan.
     
  3. NL-Jos

    NL-Jos Well-Known Member

    Joined:
    Jun 5, 2015
    Ratings:
    +182 / 0 / -0
    @Rally-RacingIvysaur, klopt
    Ik meende het niet te zien bij je naam nml.
    vandaar.
    Maar misschien dat je het op momenten gebruikte dat ik het niet zag.
    Maakt verder niet uit hoor, zou alleen jammer zijn als er mensen zijn die het niet wisten
     
  4. Rally-RacingIvysaur

    Rally-RacingIvysaur Member

    Joined:
    Mar 28, 2016
    Ratings:
    +16 / 0 / -0
    Ik gebruik het alleen waar nodig. Tactisch inzetten.
     
    • Like Like x 1
  5. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    Hoi Richard zou je de server voor de volgende race kunnen klaar zetten thx grt Georges
     
    • Like Like x 1
  6. Rik Fast

    Rik Fast Well-Known Member

    Joined:
    Feb 1, 2015
    Ratings:
    +120 / 0 / -0
    Ik heb het veranderd en dat is voor mij ook geen probleem, maar ik heb eigenlijk de afspraak met Nick dat hij deze specifieke server managed. Ik weet namelijk niet met welke specifieke settings jullie willen racen, en Nick weet dat wel.

    Nu zal in dit geval de settings gelijk blijven en heb ik het circuit naar Oschersleben gezet. Wel heb ik zoals Nick dat de vorige keer gedaan heeft de practice time op 20 minuten gezet. Mochten jullie dit anders willen dan laat het maar weten.
     
  7. NL-Jos

    NL-Jos Well-Known Member

    Joined:
    Jun 5, 2015
    Ratings:
    +182 / 0 / -0
    Hoi Richard, om het gewissel met instellingen te voorkomen en wel of niet een wachtwoord heb ik met Georges overlegd dat ik vrijdags, wanneer er geen race is, een server open.
    Deze vrijdagen willen wij specifiek als trainings avond houden met korte races waarbij eventuele gegadigden kunnen deelnemen en bekeken kunnen worden of ze netjes rijden.
    Niet dat je denkt: wat is dit nu weer. :cool:
     
    • Like Like x 1
  8. Rik Fast

    Rik Fast Well-Known Member

    Joined:
    Feb 1, 2015
    Ratings:
    +120 / 0 / -0
    Dat is natuurlijk geen probleem maar zelf denk ik dat het leuker zou zijn om het op één server te houden, instellingen zijn zo gewijzigd. Het voordeel vind ik dat iedereen die oefent op de "RIKFAST-GRRT" server gelijk de uitslagen ziet, link: http://www.indots.eu/raceroom/RF0500004_P.html Voor mij persoonlijk is het dan een uitdaging om de tijden gereden te benaderen, soort referentietijden en dat geldt dan wellicht ook voor anderen. Door de feedback komen de rijders wellicht dichter bij elkaar waardoor de races spannender en uitdagender worden. Tevens kun je op de namen van de personen klikken en kom je op hun RR dashboard, je weet wie er dan meegedaan heeft en een vriend verzoek is dan zo gemaakt. De agenda is er ook aanwezig.

    Dus ik kan tussen de wedstrijden in de server ook anders tot jullie beschikking stellen,bijvoorbeeld met een openbaar wachtwoord of helemaal geen wachtwoord. Het enige probleem voor mij nu is dat Nick eigenlijk de controle heeft over deze specifieke server , maar dat zal wel geen probleem zijn.

    Ik hoor het wel, zoals gezegd is een eigen server door jullie nooit een probleem maar lijkt me onnodig en wellicht verwarrend voor nieuwe rijders.
     
  9. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    Ja Dus voor alle duidelijkheid de server van Richard is een race server :) en Jos zijn server is een free prakties en scouting server :p zo mag ik dat zien hé
     
  10. Rik Fast

    Rik Fast Well-Known Member

    Joined:
    Feb 1, 2015
    Ratings:
    +120 / 0 / -0
    Zoals in mijn vorige post gemeld vind ik dit onnodig en persoonlijk minder leuk daar ik dan niet meer jullie tijden zie van de oefen potjes. Of vinden jullie het beter dat je van elkaar juist niet de oefen resultaten ziet?

    Wat ik me wel goed kan voorstellen is dat Jos met zijn server allerlei andere circuits en auto combinaties aanbied aan GRRT leden en nieuwelingen door de weken heen en dat mijn server de officiële wedstrijd server is voor zowel de vrije trainingen als de wedstrijden.
     
  11. NL-Jos

    NL-Jos Well-Known Member

    Joined:
    Jun 5, 2015
    Ratings:
    +182 / 0 / -0
    Hoi Richard, de bedoeling is puur om te kijken of er nieuwe mensen komen buurten en dan zijn tijden niet belangrijk.
    We kunnen dan een beetje kijken of er serieuze gasten tussen zitten die we door kunnen verwijzen naar het GRRT kampioenschap (zijnde jouw server)
    Hierdoor kunnen we het wachtwoord wat beschermen en zou het ook niet onoverzichtelijk zijn voor jouw ruimte.
    Want dan krijg je ook onduidelijkheid want vandaag zit er een wachtwoord op en morgen weer niet.
    De bedoeling is om dit alleen te doen op de vrijdag wanneer er geen race is en dan willen we korte races doen op het circuit en met de auto waarmee we de vrijdag erna een wedstrijd hebben.
    Vaste deelnemers kunnen dan ook komen en kijken of er nog serieuze "niet" deelnemers rijden.
    Zie het als een opstapje naar de hoge school.
    Dus tijden zijn dan ook niet relevant
    Snappie?
    En het is met goede bedoelingen hoor:)
     
  12. Rik Fast

    Rik Fast Well-Known Member

    Joined:
    Feb 1, 2015
    Ratings:
    +120 / 0 / -0
    Nee natuurlijk dat snap ik ook, maar het zal wel aan mij liggen maar ik vind het nog steeds niet nodig. Ik zou het juist fijn vinden als ik met de oefenpotjes op de vrijdagen meer informatie krijg dan minder. Dat ik kan zien wie allemaal heeft meegedaan, dat ik de individuele rondetijden kan zien, enz... Het maakt het ook persoonlijker en voor mij dus leuker, plus wat extra GRRT reclame ;)

    En ik kan me voorstellen dat dit nog meer geldt voor nieuwe aanwas: Ze zien dan de namen en aliassen van de GRRT leden, ze kunnen gelijk naar het RR Dashboard springen voor nog meer info. Tijden zijn bekend zodat iedereen zichzelf kan positioneren tov van elkaar.

    Mijn bedoeling is ook om actief mee te denken met wat het beste is voor GRRT groep! En natuurlijk heeft iedereen goede bedoelingen dat is vanzelfsprekend, en alles mag of kan.:D
     
    Last edited: May 17, 2016
  13. NL-Jos

    NL-Jos Well-Known Member

    Joined:
    Jun 5, 2015
    Ratings:
    +182 / 0 / -0
    A.S. Vrijdag trainings server open.
    NL/BE AUDITT TRAINING
    Korte races met de AudiTT op het circuit Oschersleben afwisselend met Nürburgring GP om te testen of deze weer naar behoren werkt.
    Misschien dat deze dan ingezet kan worden voor de laatste wedstrijd van de AudiTT in plaats van de sprint versie.
    Weet je nog serieuze mensen, deze zijn uiteraard ook welkom.
    Minimale vereisten: clean, fair en fun tijdens het racen.

    Server geopend, ben er zelf niet altijd bij i.v.m. andere bezigheden maar pik zo af en toe een wedstrijdje mee.
     
  14. Rally-RacingIvysaur

    Rally-RacingIvysaur Member

    Joined:
    Mar 28, 2016
    Ratings:
    +16 / 0 / -0
    Gemist. Umm miss een idee om een Steam-groep aan te maken, en ruim van te voren een "evenement" door te geven?
     
  15. NL-Jos

    NL-Jos Well-Known Member

    Joined:
    Jun 5, 2015
    Ratings:
    +182 / 0 / -0
    Is nog steeds open hoor Rinus.
    Het zijn op de tussenliggende vrijdagen korte races welke steeds opnieuw starten.
    Steam groep bestaat al (zal eens kijken of het mij lukt om je daarvoor uit te nodigen, anders zal Georges dat moeten doen)
    En dit zou inderdaad aangekondigd kunnen worden zij het niet dat wij dus elke vrijdag tussen een race vanaf nu een server openen met dus korte races die betrekking hebben op de eerstvolgende race.
    Deze keer zit Nürbergring er tussen om te kijken of deze het nu doet aangezien deze voor een tijdje terug niet toegankelijk was.
    Als je google plus hebt kun je trouwens ook even kijken bij https://plus.google.com/communities/110655128591159939734
     
  16. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
  17. NL-Jos

    NL-Jos Well-Known Member

    Joined:
    Jun 5, 2015
    Ratings:
    +182 / 0 / -0
    GRRT TRAININGSAVOND
    De vrijdagen wanneer er geen wedstrijden zijn zal er een trainingsavond georganiseerd worden.
    Dit zullen korte doorlopende races zijn met de specs van de eerstvolgende race.
    Deze ruimte zal uiterlijk 19:00 geopend zijn.
    Te vinden onder de naam GRRT PRACTICE
    hier zal geen wachtwoord op zitten om het toegankelijk te houden voor potentiël nieuwe deelnemers.
    Deze kunnen dan meteen beoordeeld worden door de vaste clan of ze onder de catagorie Fun, Fair & Cleane rijders vallen of tot HotsieKnotsieBotsie horen.
    De server van RIKFAST zal gewoon geopend zijn met de juiste specs van de aankomende race en achter een wachtwoord.
     
    • Like Like x 3
  18. Rally-RacingIvysaur

    Rally-RacingIvysaur Member

    Joined:
    Mar 28, 2016
    Ratings:
    +16 / 0 / -0
    Dank jullie wel. :D
     
    • Useful Useful x 1
  19. B.Wever

    B.Wever New Member

    Joined:
    May 23, 2016
    Ratings:
    +4 / 0 / -0
    Hallo NL/BE leden,
    Graag doe ik mee met trainingen en races. Is dit mogelijk?
     
    • Like Like x 1
  20. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    Hoi B.Wever ( als het kan je voornaam ) dit kan al je, clean, fair & respectvolle rijder( racer ) bent is dit geen enkel probleem.
     
    • Like Like x 1