Dutch GRRT - België & Nederland

Discussion in 'Leagues & Communities' started by G.Deurwaerder, Oct 27, 2015.

  1. Joeks

    Joeks Active Member

    Joined:
    Apr 23, 2016
    Ratings:
    +31 / 0 / -0
    Hee Guys! Eejj, heb t één en ander gemist..helaas..:( Heb het momenteel erg druk, maar wil graag met jullie blijven meerijden..vol=vol uiteraard..dan heb ik pech;)
     
  2. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    Altijd welkom hé en druk geeft het iedereen soms wel eens ;)
     
  3. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    Deze avond de laatste Audi TT Cup
    Zorg dat je er bij bent
     
    • Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
  4. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    Zie jullie daar Dia1.JPG
     
    • Like Like x 2
    • Love it! Love it! x 1
  5. oscark1292

    oscark1292 New Member

    Joined:
    Sep 27, 2015
    Ratings:
    +2 / 0 / -0
    Dit was een geweldige race... !!!
    heb er van genoten... ik hoop dat de fights clean waren voor iedereen... ;)
    graag tot de volgende keer...:)
     
    • Like Like x 1
  6. NL-Jos

    NL-Jos Well-Known Member

    Joined:
    Jun 5, 2015
    Ratings:
    +182 / 0 / -0
    Welkom Oskar en het was inderdaad een leuke avond

    een kort raceverslag van mijzelf is terug te lezen op http://gthq.nl/forum/raceroom-races/81325-raceverslag-12de-race-ultimate-driver-championship#115864
    Via GTHQ.nl is overigens ruimte vrijgemaakt voor RaceRoom Races en in plaats van overal en nergens mijn verslag neer te zetten heb ik maar gebruik gemaakt van hun.
    Misschien een idee om zelf even je verslag er aan toe te voegen wat net zo leuk is.
    Kun je ook eens kijken hoe een ander de race beleeft heeft.
    Kan zijn dat je even een account aan moet maken bij GTHQ als je deze nog niet hebt.
    Groet, en een fijn weekend.
     
    • Like Like x 1
  7. NL-Jos

    NL-Jos Well-Known Member

    Joined:
    Jun 5, 2015
    Ratings:
    +182 / 0 / -0
    • Like Like x 1
  8. Rik Fast

    Rik Fast Well-Known Member

    Joined:
    Feb 1, 2015
    Ratings:
    +120 / 0 / -0
    Video van race 12 : Nürburgring GP met de Audi TT
     
    • Like Like x 1
    • Wonderful Wonderful x 1
  9. NL-Jos

    NL-Jos Well-Known Member

    Joined:
    Jun 5, 2015
    Ratings:
    +182 / 0 / -0
    @Rik Fast, mijn complimenten.
    Ik ga er van uit dat jij de overlays die jij tussendoor plaatst niet eerder hebt gebruikt anders kun je mij meteen betrappen dat ik zo af en toe doorspoel.:oops:
    Maar mooie overlays om te zien
    Maar deze keer moest ik wel blijven kijken omdat ik best wel lang en close en fair strijd heb gehad met @B.Wever wat in mijn voordeel is gevallen.
    (had er overigens wel vrede mee gehad als het andersom was geweest want dan was de wedstrijd er niet leuker om geweest)
     
    • Like Like x 2
  10. Rik Fast

    Rik Fast Well-Known Member

    Joined:
    Feb 1, 2015
    Ratings:
    +120 / 0 / -0
    Ik heb gisteren geëxperimenteerd met OBS met browser overlays van de spectator mode. Dus inderdaad nieuw. Bedankt voor het compliment.
     
  11. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    Ik weet nu niet wat ik hierop moet zeggen alleen TOP Richard ;)

    Juist een klein vraagje zou je die overlay, waar je die wagenposities in zie, kleiner kunnen maken en ergens in een hoek zetten, is maar een vraag hé;) want ik weet begod niet hoe ik hieraan zou moeten beginnen:confused:

    Maar verder TOP MAN ECHT SUPER
     
    • Like Like x 1
  12. NL-Jos

    NL-Jos Well-Known Member

    Joined:
    Jun 5, 2015
    Ratings:
    +182 / 0 / -0
    En ik maar denken dat het vrijdag een leuke race was.
    Ben ik toch de enigste blijkbaar.
    Nee toch?
    Mensen kom op, schrijf je beleving van de race even van je af.
    Ook al ben je gestopt, hierdoor leren we alleen maar van en in een verslag is toch ook te lezen hoe jij de race beleeft hebt en waarom je misschien gestopt bent.
    Tenzij de race dus echt ruk was.
    Maar ja, waarom was deze dan ruk..........., you'll never know.
    Je verslag kan/mag je hier kwijt: http://gthq.nl/forum/raceroom-races/81325-raceverslag-12de-race-ultimate-driver-championship#115871

    Nog geen lid van GTHQ.NL?
    Meld je dan simpel even aan

    Fijne zondag allemaal (vanaaf 20:00 Formule 1)
     
  13. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    Zo Heren,
    Nu we de éérste helft door zijn van dit Kampioenschap word het eens tijd om één aantal zaken door te nemen allereerst wil ik de mensen die, nog rijden, proficiat wensen met het tot nu toe behaalde resultaat en prestaties.
    Ook voor zij die er op latere tijd zijn bij gekomen hoop ik dat, voor de resultaten die ze tot nu toe hebben behaald, dat ze voor de tweede helft een even strijdvaardige motivatie behouden voor de komende races.
    Hierbij wil ik een aantal punten duidelijk maken omtrent het verloop van, de groep GRRT.
    Van wat er de verlopen tijd mij is medegedeeld en is voorgesteld kan ik dit allen maar beamen voor de mensen die er hun tijd en enthousiasme in steken om het event Ultimate Driver tot een goed einde te willen brengen. Hier is dan ook gebleken dat er door sommigen onder ons het iets te persoonlijk en of verkeerd begrijpen van wat de eigenlijke bedoeling was van dit event.
    Het is in zekere zin altijd fijn om een aantal zaken zoals, een eigen website of eigen forum te hebben, om zo naar een bepaalde event en of groep te zoeken en vinden Nu deze ( forum op G+ ) is eigenlijk een creatie van toen der tijd van Gran Turismo, voor zo ver ik mij nog kan herinneren was er meer berichten op te vinden dan voor wat nu is.
    Dit komende doordat er na de flop van GT6 de groep uit elkaar is gevallen daar er een deel besloot over te stappen naar de SIM PC. Het contact is, voor sommigen, gebleven ook al zijn zij verder blijven doen in de wereld van Gran Turismo en daar ben ik verdomme trots op, de meeste onder hen en ons heb ik in levendelijf mogen ontmoeten en tot nu toe heb ik daar geen spijt van.
    Nu we in de wereld van SIM racen zijn beland was uiteraard de vraag welke SIM gaan we toetreden en hier is dan ook nog maar eens gebleken dat daar een verschil van meningen was en is, zo hadden we AC, IR, Race07, RR met uiteraard de hoop op Pcars, wat na jaren ontwikkelingen bij de relais, niet het ding was van wat de meeste hadden gehoopt maar dat was ook zo voor de rest van de Races SIMS, enkel Iracing bleek een stabiel en al voor de PC racers een Ultimate race SIM te zijn het enigste wat een beetje de wereld rond ging was dat het je een pak geld koste om mee te kunnen in die wereld, dus werd er met verschillende onderons gezocht naar een race SIM die zo dicht mogelijk aanleunde van wat we hadden met namen Gran Turismo.
    Uiteindelijk zijn we bij RaceRoom beland met voor sommigen een afwisseling met Assetto Corsa ook hier waren de meningen verdeeld, daar de beide SIMS nog in ontwikkelings stadium waren met gevolg dat er een pak aan Updates en packs waren als ook de nodige fixes.
    Na nu al een tijdje in RaceRoom, hebben we de nodige problemen als ook de nodige wensen leren kennen op vlak van de ontwikkelingen van deze SIM, daar deze in samenwerking tussen echte piloten van de DTM als ook van ADAC tot GT3 deze SIM een potentiële succes race SIM kan zijn.
    Hieruit konden we tot een besluit komen dat er iets meer moest gedaan worden dan alleen maar tijd ritjes te doen en mee te doen aan de tijd competities. Met de komst van de Multiplayer ( waar we onze nodige problemen mee hebben gehad tussen zo wel Sector3 als tussen de rijders onder ons ) was de taart voor ons compleet en hier konden we het Kampioenschap Ultimate Driver boven het doopvonnis hangen.
    Met de vooruitzichten toen al gekend van wat komen moest konden we dit event niet laten liggen en wouden dit enkel voor de Nederlandse als voor de Belgische rijders toelaten.
    Hierin was de opzet van het event, tot dat moment toegelaten, een max van 24 man op de Grid te krijgen met als één doel een rijder te vinden die in alle classes, die in aanbod was bij Raceroom, zijn mannetje kon staan. Aangezien we al een grote groep van rijders hadden die in de loop van de tijd er bij waren uit het verleden van Gran Turismo wist iedereen duidelijk waar we voor stonden qua racen tegen elkaar er was eigenlijk geen noemenswaardige regels en of afspraken nodig omwille dat we altijd met elkaar en voor elkaar hebben gereden.
    Gaande hier van uit dat eenieder die toetreed bij GRRT zij dan ook de nodige respect en fair play als ook een race gedrag hebben die past in dit kader van GRRT ( Fun, Fair & Clean )

    En laat ik jullie hierin dit verhaal verder afwerken met Regels, verplichtingen en commentaren bij de het vervolg in de loop van deze week.

    Ik wens jullie allemaal veel succes voor de Tweede helft van Ultimate Driver.

    Georges
     
  14. NL-Jos

    NL-Jos Well-Known Member

    Joined:
    Jun 5, 2015
    Ratings:
    +182 / 0 / -0
    A.S. vrijdag zal er een server open zijn welke voor iedereen toegankelijk is ter voorbereiding op de eerstvolgende race.
    Het betreft de DTM 2015 op de Eurospeedway Lausitz
    Deze keer zijn de sessies als volgt: 10 minuten kwalificatie en 20 minuten race.
    De naam van de server is: GRRT PRACTICE Op zijn laatst zal de server om 19:00 geopend zijn.
     
    • Like Like x 1
  15. earthling

    earthling New Member

    Joined:
    Jun 19, 2016
    Ratings:
    +1 / 0 / -0
    Hey Jongens, nog een Nederlander erbij :)
    Misschien twee als mijn jongere broer ook mee wil racen.
     
    • Like Like x 1
  16. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    Hoi Heren,
    ff ter info met een vraag door bepaalde omstandigheden zouden we de race (DTM ) van nu vrijdag
    eventueel opschuiven naar de volgende week
    graag hier een antwoord op
    alvast bedankt Georges
     
  17. NL-Jos

    NL-Jos Well-Known Member

    Joined:
    Jun 5, 2015
    Ratings:
    +182 / 0 / -0
    Door de situatie met mijn vrouw zou het voor mij ook heel goed uitkomen om het een week te verschuiven om heel eerlijk te zijn.
    Dus ik heb er geen problemen mee (zoals ikzelf aangaf op Google+)
     
  18. Nick Feys

    Nick Feys Active Member

    Joined:
    Mar 15, 2016
    Ratings:
    +44 / 0 / -0
    Ik ging er vrijdag ook al niet bij zijn om te racen, er is een familiefeest bij ons.
    Had ook al een bericht gestuurd naar Richard in verband met de server daarvoor.
     
  19. Rik Fast

    Rik Fast Well-Known Member

    Joined:
    Feb 1, 2015
    Ratings:
    +120 / 0 / -0
    Wordt de race definitief verplaats, is voor mij van belang voor aanpassingen van de server verwerking?
     
  20. B.Wever

    B.Wever New Member

    Joined:
    May 23, 2016
    Ratings:
    +4 / 0 / -0
    Voor mij ook geen probleem om de race een week te verzetten