Dutch DigitalRacing.nl Experience | Starter Pack + Extra

Discussion in 'Leagues & Communities' started by Tjello, Sep 27, 2017.

  1. Tjello

    Tjello New Member

    Joined:
    Sep 5, 2017
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    [DigitalRacing.nl Experience

    Er was een tijd dat er een enorme schaarste was in race titels. Nu leven we in een tijdperk dat er een overvloed is aan. We hebben een lange historie met Simbin titels en gezien de verbetering wat RaceRoom Racing Experience van Sector3Studios (voorheen Simbin) doorgaan heeft is het zeker de moeite om hier een laagdrempelige competitie mee te houden.

    De competitie
    We gaan op de woensdagen racen van 25 oktober tot 22 november. Omdat we bij races op donderdag ervaren dat er rijders zijn die dan moeten werken willen we kijken of we meer rijders op de baan krijgen door op de woensdag te gaan racen.
    De competitie is dusdanig opgezet dat je met het "Starter Pack]" (€10) de gehele competitie kan mee doen. Degene met alle content niet getreurd, de races zijn zo opgezet dat je ook met extra content mee kan doen.

    De Kalender
    25 oktober Audi Sport TT Cup 2016 @ Brands Hatch
    1 november WTCC2016 @ Zandvoort
    8 november DTM1992 @ Hockenheim
    15 november GTR3 @ Laguna Seca
    22 november DTM2016 @ Suzuka

    Tijdschema
    19:00 – 20:00 Vrije training
    20:00 – 20:15 Kwalificatie
    20:15 – 20:45 Start eerste race (staande start)
    20:55 - 21:05 Vrije training (race)
    21:05 - 21:35 Start tweede race (top 10 reversed grid)

    Er is 24/7 een oefenserver beschikbaar!

    Wagenpark
    Voorbeeld: 1 november WTCC2016 @ Zandvoort
    Degene die het starterpack aankopen kunnen bij deze race gebruik maken van de Citroen C Elysee WTCC. Degenen die een auto uit het WTCC2016 pack hebben (Chevrolet RML Cruze TC1, Citroen C Elysee WTCC, Honda Civic WTCC, Lada Vesta WTCC of Volvo S60 Polestar TC1) kunnen die ook tijdens de race gebruiken. Het werkt net zoals iRacing, je hoeft de andere content niet te hebben om ze op de baan te kunnen zien.

    Je kunt bij RaceRoom helaas geen custom liveries maken en gebruiken. De liverie keuze in de ingame showroom is deze competitie helemaal vrij.

    Puntentelling
    1: 20
    2: 17
    3: 15
    4: 13
    5: 11
    6: 10
    7: 9
    8: 8
    9: 7
    10: 6
    11: 5
    12: 4
    13: 3
    14: 2
    15: 1

    Het is een rijderskampioenschap.

    Sponsoring
    Buiten de inzet van Gerben, Marcel, Niels en Robert (alfabetische volgorde) is er geen sponsoring. Wil je ons financieel bij staan om de websitehosting, forum en gehoste sessies te dragen doneer dan.

    Inschrijven
    Inschrijvingen zijn open, je kunt je via de website registreren. Hou rekening met de vaste startnummers van rijders die al meerdere seizoenen hier mee gereden hebben, een overzicht van niet beschikbare nummers vind je hier. Schrijf je je in met een startnummer wat niet beschikbaar is dan wijzen wij een ander nummer toe.
     
  2. Tjello

    Tjello New Member

    Joined:
    Sep 5, 2017
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Ik kan helaas geen links toevoegen voor het inschrijven (ondanks dat ik aan de minimale voorwaarden voldoe), PM me als je mee wilt doen en ik stuur je de link naar het formulier toe.
     
  3. NL-Jos

    NL-Jos Well-Known Member

    Joined:
    Jun 5, 2015
    Ratings:
    +182 / 0 / -0
    www.digitalracing.nl geeft de volgende melding:
    Deze website is geblokkeerd door

    [​IMG]
    Voor uw veiligheid heeft BullGuard de toegang tot deze pagina geblokkeerd
    De site is aangemerkt als een kwaadaardige site die mogelijk identieitsgegevens steelt, virussen op uw machine plaatst of andere schade toebrengt.
     
  4. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0

    WTF
     
  5. McQuack

    McQuack New Member

    Joined:
    Oct 1, 2017
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Ik krijg geen foutmelding van de site via Google Chrome,

    ik doe mee! :)
     
  6. Tjello

    Tjello New Member

    Joined:
    Sep 5, 2017
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Ik vraag me af waarom BullGuard zo'n melding geeft, kun je me wat meer info geven?

    Het spreekt voor zich dat we geen kwaadardige site hebben. Je kunt ook op het forum kijken om onze goedbedoelde RaceRoom activiteiten te bekijken. forum digitalracing nl
     
    • Informative Informative x 1
  7. NL-Jos

    NL-Jos Well-Known Member

    Joined:
    Jun 5, 2015
    Ratings:
    +182 / 0 / -0
    Meer info kan ik uiteraard niet geven daar ik niet bij bullguard werk.
    Je hoort wel vaker dat bepaalde virusscanners meldingen geven, terecht of onterecht.
    Zeg jij het maar, maar als ik dus naar jullie site wil wordt deze dus geblokkeerd.
     
  8. Tjello

    Tjello New Member

    Joined:
    Sep 5, 2017
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Competitie gaat ivm gebrek aan interesse niet door.