Telenet probleem

Discussion in 'General Discussion' started by G.Deurwaerder, Sep 13, 2016.

  1. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    Hoi zijn er hier mensen die klant zijn bij telenet en server hebben draaien
    ik zit hier al meer dan 1 jaar met een probleem, wat voordien niet zo was
    ik word van het kastje naar de muur gezonden bij Telenet en daar vragen ze altijd de zelfste info

    graag hier een reactie op en indien hulp
    grt Georges
     
  2. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    Zit er hier geen Belgen op deze forum ???
     
  3. J-F Chardon

    J-F Chardon KW Studios Developer

    Joined:
    Jan 15, 2015
    Ratings:
    +5,041 / 0 / -0
    Er is één man. Maar hij woont in Zweden.
     
  4. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    Hahaha ja had niet meer verwacht lol, nee het is wel raar J-F als je kijkt naar de éérste leaderboards van de Belgen bij de AMG event er staan er daar zo 160 man op en ik krijg hier totaal geen reactie en de bedoeling is nu juist om jullie bij Sector 3 te helpen voor dit probleem ( je weet wel ..... )
    Maar het doet deugt om je reactie te zien haha ;)
     
  5. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    nog steeds geen Belgen hier op ???
     
  6. J-F Chardon

    J-F Chardon KW Studios Developer

    Joined:
    Jan 15, 2015
    Ratings:
    +5,041 / 0 / -0
    Y a t il des joueurs belges chez Telenet ?
     
  7. WuWu

    WuWu Member

    Joined:
    May 26, 2016
    Ratings:
    +15 / 0 / -0
    Maar wat is het probleem? Ben maar een nieuwsgierige nederlander, geen belg, helaas.
     
  8. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    Is there Belgian players at Telenet ? dan maar zo eens proberen hé
     
  9. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    Nou ter info ( ik hou het kort ) er is een poort probleem bij de Provider ( Telenet ) waar ze blijkbaar niet of willen toegeven.
    Daar ik hier al voor bijna 1 jaar aan het zoeken ben, samen met Sector 3, naar een oplossing.
    Ik word altijd maar gevraagd om route testen te doen en deze door te sturen naar Telenet aangezien dat ik met een groep Nederlanders en Belgen dit al verschillen de keren hebben gedaan ( tot vervelens toe ) blijken ze bij Telenet het probleem maar niet te vinden.
    Dus het idee is om ( en er zijn er genoeg volgens de leaderboards ) zoveel mogelijk Belgen te vinden die Bij Telenet zitten
    om hun route tracert te kunnen hebben en die dan zo over te maken aan Telenet.
    Maar ik vind hier niet genoeg Belgen op de Forum :(
     
  10. WuWu

    WuWu Member

    Joined:
    May 26, 2016
    Ratings:
    +15 / 0 / -0
    Ok, op die manier, dank voor de uitleg. Vroeg het omdat ik zelf in de Filippijnen zit -wat nou niet bekend staat om z'n fantastische internet, dat wel- maar heb zelf ook vaak problemen met R3E, nogal langzaam vergeleken met ongeveer alles op het internet en andere games.

    Kan je misschien niet beter weg bij telenet? Als het al een jaar duurt lijkt het niet alsof ze een oplossing gaan vinden.
     
  11. G.Deurwaerder

    G.Deurwaerder Well-Known Member

    Joined:
    Jan 29, 2015
    Ratings:
    +115 / 0 / -0
    Zou ik kunnen doen maar daar is Sector 3 en Raceroom ook niet mee geholpen daar zij dan tijd en geld moeten stekken in een zoek tocht naar een fout, die dan uiteindelijk bij een Provider ligt.
    Trouwens het ging voordien wel perfect zonder problemen vanaf het begin dat Raceroom en of Sector 3 de optie van één dedicated server had opgestart liep alles normaal en goed, het probleem is een aantal maanden geleden ontstaan.